Regulamin Hotelu
§1 Przedmiot Regulaminu
-
Regulamin Hotelu Obowiązują Na Terenie Willa Park I Dotyczy Wszystkich Osób W Nim Przebywających.
-
Wynajmujący Pokoje Zwany Jest W Dalszej Części Regulaminu „hotelem”, Natomiast Najemca Pokoju „gościem”.
-
Regulamin Hotelu Określa Zasady Świadczenia Usług, Odpowiedzialności Oraz Przebywania Na Terenie Hotelu I Jest Integralną Częścią Umowy, Do Której Zawarcia Dochodzi Poprzez Dokonanie Rezerwacji, Zapłaty Zadatku Bądź Całej Należności Za Pobyt Lub Poprzez Podpisanie Karty Rejestracyjnej. Dokonując W/W Czynności Gość Potwierdza, Iż Zapoznał Się I W Pełni Akceptuje Warunki Regulaminu I Zobowiązuje Się Do Ich Przestrzegania.
§2 Doba Hotelowa
-
Pomieszczenie Mieszkalne W Hotelu, Zwane W Dalszej Części „pokojem” Wynajmowane Jest Na Doby.
-
Doba Hotelowa Rozpoczyna Się O Godzinie 14:00 A Kończy O Godzinie 11:00 Dnia Następnego.
-
Prośbę O Przedłużenie Doby Hotelowej Gość Powinien Zgłosić W Recepcji, Najpóźniej Do Godziny 10:00 Rano W Dniu Kończącego Się Pobytu. Hotel Może Nie Uwzględnić Życzenia Przedłużenia Pobytu W Przypadku Wykorzystania Wszystkich Miejsc Noclegowych (Pokoi) Lub W Przypadku Gościa Nie Przestrzegającego Obowiązującego Regulaminu.
-
Hotel Zastrzega Sobie Prawo Do Odmowy Przedłużenia Pobytu Gościa W Hotelu W Przypadku Nie Dokonania Wcześniej Pełnej Płatności Za Dotychczasowy Pobyt.
-
Przedłużenie Doby Hotelowej Wiąże Się Z Dodatkową Opłatą. Szczegółowe Informacje Odnośnie Opłat Związanych Z Przedłużeniem Doby Uzyskacie Państwo W Recepcji Hotelowej.
-
W Przypadku Zameldowania Po Godzinie 21 Należy Poinformować Telefonicznie Recepcję O Planowanej Godzinie Przyjazdu.
§3 Rezerwacja I Meldunek
-
Rezerwacji Można Dokonać Poprzez Internet, Telefonicznie Dzwoniąc Do Recepcji Hotelowej Lub Osobiście W Willa Park.
-
Usługodawca Świadczy Drogą Elektroniczną Usługi W Zakresie:
A)Rezerwacji On-line Usług Hotelowych W Hotelu Willa-park,,
B)Usługi Informacyjne I Promocyjne Odnośnie Własnych Produktów I Usług.
-
Po Dokonaniu Rezerwacji Przez Recepcję Hotelu Gość Otrzymuje Drogą Mailową Umowę Wstępnej Rezerwacji.
-
Podstawą Do Przyjęcia Gościa Jest Okazanie Pracownikowi Recepcji Dokumentu Tożsamości Ze Zdjęciem Oraz Podpisanie Karty Rejestracyjnej.
-
Hotel Ma Prawo Do Dokonania Przy Rejestracji Preautoryzacji Karty Kredytowej Lub Pobrania Depozytu Gotówkowego Do Kwoty Należności Za Cały Pobyt.
-
Rezerwacja Zyskuje Status Gwarantowanej Po Wpłacie Określonej W Potwierdzeniu Rezerwacji Zaliczki W Terminie Wskazanym W Potwierdzeniu Rezerwacji.
-
W Przypadku Rezygnacji Gościa Z Pobytu W Trakcie Trwania Doby Hotelowej, Hotel Nie Zwraca Opłaty Za Rozpoczętą Dobę.
-
Gość Hotelowy Nie Może Przekazywać Pokoju Osobom Trzecim, Nawet Jeśli Nie Upłynął Okres, Za Który Uiścił Należną Opłatę Za Pobyt.
-
Osoby Niezarejestrowane W Hotelu Mogą Gościnnie, Na Zaproszenie Gościa Hotelowego, Przebywać W Pokoju Hotelowym Od 7:00 Do 22:00.
-
Hotel Może Odmówić Przyjęcia Gościa, Który Podczas Poprzedniego Pobytu Rażąco Naruszył Regulamin Hotelowy Wyrządzając Szkodę W Mieniu Hotelowym Lub Gości, Albo Szkodę Na Osobie Gościa, Pracownika Hotelu Lub Innych Osób Przebywających W Hotelu, Albo Też W Inny Sposób Zakłócił Spokojny Pobyt Gości Lub Funkcjonowania Hotelu.
-
Hotel Zastrzega Sobie Prawo Do Odmowy Przyjęcia Gościa Bez Podania Przyczyny.
-
Hotel Zastrzega Sobie Prawo Do Preautoryzacji Karty Płatniczej Lub Pobrania Należności Za Cały Pobyt Podczas Dokonywania Czynności Rejestracyjnych.
-
Dodatkowe Należności Wynikające Z Pobytu, Gość Reguluje Najpóźniej W Dniu Wyjazdu.
-
W Przypadku Nie Przybycia Gościa Do Hotelu W Terminie Zawartym W Umowie Gwarantowanej Rezerwacji, Hotel Nie Zwraca Kwoty Wpłaconego Zadatku. W Przypadku Odwołania Rezerwacji Pokoju W Dniu Przyjazdu Lub W Przypadku Niedotarcia Gościa W Zaplanowanym Terminie Do Hotelu, Hotel Może Obciążyć Gościa Opłatą Za Pierwszą Dobę Hotelową.
§ 4 Usługi
-
Hotel Świadczy Usługi Zgodnie Ze Swoją Kategorią I Standardem.
-
W Przypadku Zastrzeżeń Dotyczących Jakości Usług Gość Jest Proszony O Niezwłoczne Zgłaszanie Zastrzeżeń W Recepcji, Co Umożliwi Pracownikom Reakcję I Poprawę Standardu Świadczonych Usług.
-
Hotel Ma Obowiązek Zapewnić Gościom:
-
Warunki Do Pełnego I Nieskrępowanego Wypoczynku,
-
Bezpieczeństwo Pobytu, W Tym Bezpieczeństwo Zachowania Tajemnicy Informacji O Gościu,
-
Profesjonalną I Uprzejmą Obsługę W Zakresie Wszystkich Usług Świadczonych W Hotelu, Sprzątanie Pokoju I Wykonywanie Niezbędnej Naprawy Urządzeń Podczas Nieobecności Gościa, A W Jego Obecności Tylko Wówczas, Gdy Wyrazi Takie Życzenie,
-
Sprawną Pod Względem Technicznym Obsługę; A W Przypadku Wystąpienia Usterek, Które Nie Będą Mogły Być Usunięte Niezwłocznie, Hotel Dołoży Starań, By W Miarę Możliwości Zamienić Pokój Lub W Inny Sposób Złagodzić Niedogodności.
-
Dodatkowo Na Życzenie Gościa Hotel Świadczy Nieodpłatnie Następujące Usługi:
-
Udzielanie Informacji Związanych Z Pobytem I Podróżą,
-
Budzenie O Wyznaczonej Godzinie,
-
Przechowywanie Pieniędzy I Przedmiotów Wartościowych W Czasie Pobytu Gościa W Hotelu, W Depozycie W Recepcji Z Zastrzeżeniem § 6 Ust. 3 Regulaminu, O Przechowanie Bagażu Gościa,
-
Zamawianie Taxi,
-
Na Życzenie Gościa Przebywającego W Hotelu Do Pokoju Wstawiane Jest Nieodpłatne Łóżeczko Dziecięce.
-
§ 5 Odpowiedzialność Hotelu
-
Hotel Ponosi Odpowiedzialność Za Utratę Lub Uszkodzenie Rzeczy Wniesionych Przez Osoby Korzystające Z Jego Usług W Zakresie Określonym Przepisami Art. 846-849 Kodeksu Cywilnego, O Ile Strony Nie Postanowiły Inaczej.
-
Gość Hotelowy Powinien Zawiadomić Recepcję O Wystąpieniu Szkody Niezwłocznie Po Jej Stwierdzeniu.
-
Hotel Nie Ponosi Odpowiedzialności Z Tytułu Kradzieży Pieniędzy, Kradzieży, Uszkodzenia Lub Zniszczenia Papierów Wartościowych, Kosztowności Albo Przedmiotów Mających Wartość Naukową Lub Artystyczną, Jeżeli Przedmioty Te Nie Zostały Oddane Do Depozytu I Umieszczone W Sejfie Hotelowym.
-
W Przypadku Utraty Przedmiotów, O Których Mowa Powyżej, Odszkodowanie Nie Przekracza Sumy Ustalonej Zgodnie Z Postanowieniami Ministra Sprawiedliwości Z Dnia 14.11.1964 Roku, Nr 1 , Poz. 2 Z Późniejszymi Zmianami. Hotel Zastrzega Sobie Prawo Do Odmowy Przyjęcia Do Depozytu Hotelowego Przedmiotów O Dużej Wartości, Znacznych Kwot Pieniężnych, Przedmiotów Zagrażających Bezpieczeństwu Oraz Przedmiotów Wielkogabarytowych, Których Nie Można Umieścić W Sejfie.
-
Hotel Nie Ponosi Odpowiedzialności Za Uszkodzenie I Utratę Samochodu Lub Innego Pojazdu Należącego Do Gościa.
-
Hotel Nie Ponosi Odpowiedzialności Za Przedmioty Pozostawione W Pojeździe Oraz Żywe Zwierzęta Niezależnie Od Tego, Czy Pojazd Ten Został Zaparkowany Na Parkingu Hotelowym, Czy Poza Terenem Hotelu.
§ 6 Odpowiedzialność Gościa
-
Dzieci Poniżej 12 Roku Życia Powinny Znajdować Się Na Terenie Hotelu Pod Stałym Nadzorem Opiekunów Prawnych. Opiekunowie Prawni Ponoszą Odpowiedzialność Materialną Za Wszelkie Szkody Wyrządzone Przez Dzieci.
-
Gość Hotelowy Ponosi Pełną Odpowiedzialność Materialną Za Wszelkiego Rodzaju Uszkodzenia Lub Zniszczenia Wyposażenia I Urządzeń Technicznych Hotelu, Powstałe Z Jego Winy Lub Z Winy Odwiedzających Go Gości.
-
Hotel Zastrzega Sobie Prawo Do Obciążenia Karty Płatniczej Gościa Za Wyrządzone Szkody Stwierdzone Po Jego Wyjeździe, A W Przypadku Braku Danych Karty, Ma Prawo Wystąpić Do Gościa O Finansowe Odszkodowanie.
-
Z Chwilą Wystąpienia Jakichkolwiek Usterek Lub Uszkodzeń W Pokoju, Gość Jest Zobowiązany Poinformować O Tym Pracownika Recepcji Lub Obsługi Pięter.
-
W Przypadku Naruszenia Postanowień Regulaminu, Hotel Może Odmówić Świadczenia Dalszych Usług Gościowi, Który Je Narusza. Gość Jest Zobowiązany Do Niezwłocznego Zastosowania Się Do Żądań Hotelu, Uregulowania Należności Za Pobyt I Ewentualne Zniszczenia Oraz Do Opuszczenia Hotelu.
-
Hotelowi Przysługuje Ustawowe Prawo Zastawu Na Rzeczach Wniesionych Przez Gościa Do Hotelu, W Przypadku Opóźnienia Lub Nieuregulowania Należności Za Świadczone Usługi.
§ 7 Zwrot Rzeczy Pozostawionych
-
Przedmioty Osobiste, Pozostawione Przez Nieuwagę W Pokoju Przez Wyjeżdżającego Gościa, Zostaną Odesłane Na Koszt Gościa Na Wskazany Adres.
-
W Przypadku Nieotrzymania Od Gościa Dyspozycji Dotyczących Odesłania Pozostawionych Rzeczy, Hotel Przechowa Przedmioty Na Koszt Właściciela, Przez Okres Trzech Miesięcy, A Po Upływie Tego Okresu Przejdą One Na Własność Hotelu. Artykuły Spożywcze Będą Przechowywane Przez 24 Godziny.
§ 8 Cisza Nocna
-
W Hotelu Obowiązuje Zachowanie Ciszy Nocnej Od Godziny 22:00 Do Godziny 06:00 Dnia Następnego.
-
Zachowanie Gości I Osób Korzystających Z Usług Hotelu Nie Powinno Zakłócać Spokojnego Pobytu Innych Gości. Hotel Może Odmówić Dalszego Świadczenia Usług Osobie, Która Narusza Tą Zasadę.
-
W Hotelu Obowiązuje Zachowanie Ciszy Nocnej Od Godziny 22:00 Do Godziny 06:00 Dnia Następnego.
-
Zachowanie Gości I Osób Korzystających Z Usług Hotelu Nie Powinno Zakłócać Spokojnego Pobytu Innych Gości. Hotel Może Odmówić Dalszego Świadczenia Usług Osobie, Która Narusza Tą Zasadę.
§ 9 Reklamacje
-
Goście Mają Prawo Do Składania Reklamacji W Przypadku Zauważenia Uchybień W Jakości Świadczonych Usług. Reklamacja Powinna Być Złożona Niezwłocznie Po Zauważeniu Uchybień.
-
Wszelkie Reklamacje W Formie Pisemnej Przyjmuje Recepcja Hotelowa.
-
Reklamacja Zostanie Rozpatrzona Niezwłocznie Po Jej Otrzymaniu Przez Hotel, W Przypadku Kwestii Spornych Obowiązywać Będzie Kodeks Prawa Cywilnego.
§ 10 Postanowienia Dodatkowe
-
Ze Względu Na Bezpieczeństwo Przeciwpożarowe Zabrania Się W Pokoju Stosowania Otwartego Ognia Np. Świeczek, Używania Żelazek, Elektrycznych Innych Podobnych Urządzeń Niestanowiących Wyposażenia Pokoju.
-
W Hotelu Obowiązuje Całkowity Zakaz Posiadania I Zażywania Zakazanych Prawem Środków Odurzających. W Razie Stwierdzenia Łamania Tego Zakazu, Fakt Ten Zostanie Zgłoszony Na Policję A Gość Będzie Musiał Niezwłocznie Opuścić Hotel Bez Prawa Do Zwrotu Kosztów Wynikających Ze Skrócenia Pobytu W Hotelu.
-
W Pokojach Hotelowych Nie Można Przechowywać Przedmiotów Niebezpiecznych Tzn. Broni, Amunicji, Materiałów Łatwopalnych, Iluminacyjnych Itp.
-
Dane Osobowe Gości Są Przetwarzane W Celu Świadczenia Usług Hotelarskich. Administratorem Danych Osobowych Jest Willa Park, Z Siedzibą W Zakopanem Przy Ul. Witkiewicza 11b. Pełna Informacja O Danych Osobowych Stanowi Załącznik Do Niniejszego Regulaminu Oraz Dostępna Jest Na Stronie Www.Willa-park.Pl;
-
Zakazuje Się Prowadzenia Na Terenie Hotelu Akwizycji I Sprzedaży Obnośnej.
-
Zabrania Się Nadmiernego Hałasowania Na Terenie Hotelu, Powodowania Nieprzyjemnych Zapachów, Ani Wykonywania Innych Czynności, Które Przeszkadzają, Szkodzą Czy Irytują Pozostałych Gości Hotelu.
-
Gościom Nie Wolno Dokonywać Jakichkolwiek Zmian W Pokojach Hotelowych Ich Wyposażeniu Poza Nieznacznym Przestawieniem Mebli I Wyposażenia, Nie Naruszając Przy Tym Ich Funkcjonalności I Bezpieczeństwa Gości.
-
Aktualny Cennik Usług I Opłat W Hotelu Znajduje Się W Recepcji Hotelu.
-
Wszelkie Reklamacje Dotyczące Pobytu Powinny Być Składane Do Kierownictwa Hotelu Pisemnie Na Adres E-mail: Info@Willa-park.Pl
Dyrekcja Willa Park